Wednesday, March 21, 2012

Multicolored boldness

Para mim, pelo menos, estes são looks mesmo muito bold.
Não me atrevo. Mas que são do mais rock n' roll que há, isso não podemos negar! 
E vocês, atreviam-se? 
Para as meninas que estiverem com o bichinho da cor, as gurus do The Beauty Department explicam como podem atingir o look com giz colorido e sem o compromisso da tinta.
Inspirem-se!

For me, at least, these are really really bold looks.
I don't dare try them but you can't deny they are sooo rock n' roll!
Would you dare? 
For all you girls that die for a pop of color, the gurus over at The Beauty Department tell you everything you need to know to achieve this look with some colorful chalk and without the commitment of having to dye your hair.
Get inspired!

2 comments:

Rita Félix said...

Não fazia ideia, mas adorei !!!

Amor às Riscas said...

Também acho a ideia o máximo mas lá está, não me atrevo a experimentar :)
Beijinho, Rita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...