Tuesday, May 08, 2012

Paper dreamland

Basta olharem para o cabeçalho do Amor às Riscas para perceberem que esta conjugação de cores ocupa um lugar enorme no meu coração. Cores suaves e doces. Cores calminhas numa mistura perfeita com a ilustração mimosa, o baker's twine e a caligrafia belíssima do envelope em papel pardo.
Uma mistura que me transporta directamente para a terra dos sonhos do papel e das coisas bonitas.
Não me acordem, por favor!

You just need to look up at the blog header to know that this colour combination has a huge place in my heart. Soft and sweet colours. Calm colours in a perfect mix, with the cute illustration, the baker's twine and the beautiful calligraphy of the kraft paper envelope.
A mix that transports me right to paper and pretty things dreamland.
Please don't wake me up!

Spotted at 100 Layer Cake

1 comment:

MissLilly said...

awww mas que lindas tonalidades!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...